Magsjuka igen!

Hej på er!
I onsdags kände jag mig lite halvseg på jobbet och när jag kom hem låg jag däckad i sängen till kvart i tio då jag återigen fick göra ett besök på toaletten. Var bara att ringa en kollega och säga att jag hade fått magsjuka igen.

Har alltså varit hemma torsdag och fredag men inte spytt mer sedan onsdag kväll. Verkar lindrigare denna gång även om jag haft lite ont i magen och så. Hoppas på att imorgon få vakna upp pigg och frisk. Så tråkigt att lugga hemma och dåligt samvete får man också som lämnar kollegorna igen. Tur i oturen att flera barn också är sjuka.

Nu, fredagsmys med älsklingen!


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

Vill bara önska dig en riktigt trevlig helg såhär dagen innan fredagen ♥

2012-03-08 @ 18:27:39
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0