Tacotime!

Bild: Recept.nu


Fredagen är äntligen här igen. Känns som att jag skriver det varje gång och egentligen går ju veckorna väldigt fort. Fredagen är en uppskattad dag och min har till en början inneburit verksamhetsplanering + utbildning i barn- och olycksfall. Mycket intressant dag men framförallt lärorik. Nu känner man sig lite mer beredd ifall det skulle hända en olycka (kvävning osv) på jobbet.

 

Jag kom hem för ca en timme sedan och började direkt att städa. Vill överraska C lite som kommer hem om en halvtimme. Nu är det bara vardagsrummet kvar men det får jag ta imorgon. Nu är det dags att förbereda middagen som idag blir tacos. Undrar hur många svenskar som äter det på framförallt fredagar?!

Ikväll blir det mys i soffan framför The voice och sedan en film förhoppningsvis. Hoppas ni alla får en mysig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0