Nyårsmål för 2012




  • Mitt första nyårsmål blir att tillbringa mer tid med vänner och familj. Detta innebär mer spontana middagar, fikastunder eller kanske ett och annat biobesök.
  • Mitt andra nyårsmål blir ett klassiskt sådant: nämligen att motionera mera. Jag har varit väldigt dålig på det under 2011 och vill nu förbättra detta. Inga stora mål är uppsatta men att komma ut och röra på mig minst en gång i veckan till en början får bli målet just nu.
  • Mitt tredje och sista nyårsmål får bli att värna och ta hand om mitt och C´s förhållande. Det är inget som är dåligt men jag menar rå om varandra lite extra. Åka på resor, gå ut och äta med varandra, eller bara göra små romantiska saker för varandra.

Detta får alltså bli mina nyårsmål och om jag fortfarande bloggar vid nyåret 2012 så får jag väl berätta hur det gick. Har ni avlagt några nyårslöften eller kör ni på nyårsmål som jag? Skriv gärna bland kommentarerna!

Nu blir det middag och tv-tittande. Först ut: Victoria Secret Fashion Show som jag missade på annandagen. Sedan styr vi nog upp kvällen med baksmällan 2 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0