Lugn kväll


Eva Cassidy- Fields of gold

Hur fin är inte den här låten? Och hur fin röst har inte Eva Cassidy? Kom ihåg att Moa gjorde den här i Idol förra året och det var typ enda gången jag tyckte att hon var bra.
Jag sitter och läser blogginlägg och lyssnar på musik samtidigt som någon film går på tv:n. C har redan gått och lagt sig för han kände sig lite dålig. Jag vaknade upp imorse och var dunderförkyld men tycker att det blev lite bättre under dagen sedan. Vill verkligen inte bli sjuk nu så jag hoppas att vi känner oss bättre imorgon.

Tänkte att jag skulle göra ett inlägg om barn- och olycksfall imorgon, för det var som sagt en väldigt spännande utbildning idag. Tänkt vad tryggt det känns att få lite kött på benen hur man kan rädda livet på våra barn om det skulle hända något. Jag hoppas dock att jag aldrig behöver använda metoderna i praktiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0