Dan före dopparedan

Hej!
Nu har jag varit uppe i Dalarna sedan i fredagskväll. Resan upp gick bra och vi har haft ett par lugna dagar. Igårkväll körde vi i familjen lilla julafton då min syster idag åkte till Göteborg för sitt första julfirande där. Av syster fick jag en vattenkokare som jag hade önskat mig och sen ska vi ta en runda på stan också. Anna tyckte vattenkokare var en hemskt tråkig julklapp att ge men jag blev jätteglad. Måste ju köpa så mycket nytt nu om igen från början så det passade perfekt :)

Julgodis har vi också hunnit med att göra. Jag och Anna gjorde tre sorter: chokladkola, snöbollar och rocky road. Blev toppen och ett tips till er som också brukar göra rocky road, ta sockerbitar (godiset) istället för marshmallows. Blir mycket godare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0