1:a december 2012

1:a december idag och alltså 23 dagar kvar till julafton. Nu är det hög time att börja handla julklappar och börja julpynta tycker jag. Själv har jag inte sådär jättemycket julpynt då mycket av det vi hade förut var C´s. Men har köpt en ny stjärna på fot och sen ska jag även kika om jag kan hitta några nya ljusstakar. Efter en resa till Berlin som min syster och hennes kille gjorde kom de hem med en trevlig present till mig, nämligen en chokladkalender från Lindt. Första luckan är nu öppnad!
 
I varje liten lucka ligger det en söt liten chokladboll. Idag var smaken sådär men jag ser med spänning fram emot att öppna de andra :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, får hoppas att smakerna bara blir bättre och bättre ju närmare jul vi kommer!

2012-12-01 @ 12:01:05
Postat av: Liie

Vilken fin chokladkalender! Hoppas de blir godare och godare :)

2012-12-04 @ 10:33:06
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0