Chokladbegär

Så himla sugen på choklad! Jag har inte ätit godis sedan förra helgen och nu är sockerbehovet stort känner jag. Köpte faktiskt med mig en toblerone hem som var på extrapris men vill ju egentligen inte äta den då jag tänker för mig själv att jag inte ska äta godis under veckorna. Varför gör man så mot sig själv egentligen? haha. Vilken tur att jag fyller år på lördag och därmed får gotta mig med godsaker både på fredag (på jobbet) och på lördag.

 

Idag hade vi avskedsfest för två barn på jobbet. Det var jobbigt och sorgligt att kramas hejdå men vi hoppas att de kommer och hälsar på. När man umgås med varandra i stort sett varje dag så kommer man barnen nära och de här två har en speciell plats i mitt hjärta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0