26 år fyllda

I helgen, eller rättare sagt i lördags fyllde jag 26 år. På morgonen fick jag presenter av C och så åt vi en mysig frukost tillsammans. Framåt 1-tiden började gästerna trilla in. Vi bjöd på fika och busade runt med barnen som var här. Hade en jättetrevlig fikastund med nära och kära och jag fick många fina presenter & blommor. Nu sitter jag och nyser till mina buketter, men det är det värt. Pollenchock!

Idag börjar jag inte jobba förrän halv ett och hade tänkt hämta ut kameran som varit på lagning men de verkar tyvärr inte ha öppet idag. Istället får det bli lite träning nu på morgonen, sedan en brie/salami smörgås till lunch och sen bär det av mot jobbet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Såg att du hade en vit klänning från rare fashion som du köpte för flera år sedan, det är såhär att jag tar studenten i år och jag har inte hittat någon klänning. Skulle du vilja sälja den till mig, förstår ifall du inte skulle vilja men svara gärna ändå, till min mail!:D

2012-05-06 @ 10:44:43
Postat av: Coquina

Grattis i efterskott :) kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling :)

2012-05-18 @ 13:58:25
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0