Tidig morgon


Godmorgon alla morgonpigga! Vid kvart i nio bestämde jag mig för att kliva upp. Gick ut till tvättstugan för att kolla tid och blev nästan sugen på en powerwalk för vilken underbar luft det är och så tyst. Men istället beslöt jag mig för att strunta i det och njuta av en lugn morgon för mig själv medan C ligger och sover.

Igårkväll var vi och såg Friends with benefits på Heron City. Filmen var riktigt bra och hade alla ingredienser som en bra amerikansk komedi ska ha. Under en replik var jag så nära på att spotta ut colan på den framför mig och fick verkligen tygla mig för att kunna svälja. Se den!

Annars så har min kära far hjälpt mig med massa saker hemma i min lägenhet. Nu är jag och C nämligen snart officiellt sambos då min systers kille har fått jobb uppe i sthlm och därmed tar över min lägenhet. Känns skönt att någon kommer bo där. Vi (eller mest pappa) har målat om köket och grejat och så snäll som han är så frostade han också av frysen. Snälla pappa ♥

Nu ska jag ta igen alla missade blogginlägg och fortsätta dricka min oboy...är det söndag så är det!

Kommentarer
Postat av: a n n a

Och så håller vi tummarna för att jag får bo där snart också! Va söt han är pappsen som fixar o trixar :) (och ni också förstås!)

2011-09-25 @ 10:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0