110907 Välkommen till världen Kevin!

Igårkväll valde äntligen lille Kevin att titta ut, Camilla och Jossis andra barn. Han var efterlängtad och kom ut som ett skott rent ut sagt, jo bråttom hade han. Nästan så bråttom att det kunde ha blivit en förlossning på parkeringen.
Jag åkte till BB efter jobbet och C följde med också. Och vilken underbar liten bebis! Han var så himla fin och tycktes så oberörd över att ha kommit ut till världen.

Nu bubblar det av känslor inombords och jag kunde inte känna mig gladare när C inatt vid kl 01.00 väckte mig och sa: Han har kommit nu! Och just på Kevin-dagen och den beräknade förlossningsdagen valde du att komma ut.

Finaste lilla Kevin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0