Slutdomen!

Nu har jag varit på vårdcentralen för min hals. Tappade helt rösten igårkväll och idag får jag bara fram ljud om jag viskar.

Läkaren konstaterade efter ett sänkprov att det var virus så hon skrev ut hostmedicin till mig. Hon sjukskrev mig även i en vecka och nu har jag talförbud och får inte komma tillbaka till jobbet förrän jag kan prata ordentligt igen, skitkul!

Ska försöka så gott som möjligt att inte prata men när man inte får så vill man ännu mer. Läkaren gav mig ett tips i att dunka en tung bok i ett bord för att påkalla uppmärksamhet, haha!
Fick tydligen den starkaste hostmedicinen och den var så fruktansvärt äcklig så jag fick skölja ner den med lite fanta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0