S ö n d a g s m y s

Leia och jag april 2011


Godmorgon söndag! Idag är det en härlig och solig söndag som det även var igår. Idag ska vi åka in till stan och luncha med C´s pappa med sambo. Ska bli härligt att komma ut!

 

Igår flyttade min syrras kille in i "min" lägenhet (egentligen äger både jag, syrran, mamma och pappa den, men det är jag som har bott där) då han har fått jobb här i Stockholm. Nu håller vi alla tummar och tår för att även syrran kan flytta upp hit snart från Göteborg. Skulle vara så himla roligt att ha hela familjen nära!

Vill väldigt gärna träffa min guddotter snart igen men just nu har hon åkt på en förkylning + feber igen så vi får ta det när hon har blivit frisk. Mitt lilla hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0