Måndagslistan 24/10-11


  • Jag under min sjuktid just nu har min bästa pojkvän vid min sida. Han försöker förstå mina gester och när han gör det så får han två tummar upp :)
  • Jag inte tycker att det känns skönt att vara hemma utan längtar som tusan till jobbet- så underbart jobb har jag!
  • Microsoft Word finns, underlättar när jag ska säga saker till C.
  • Mamma gör sådan god äppelmos och att hon gav mig och C en ny burk + goda frukostbullar.
  • Jag och mamsen haft lite mailkonversation under dagen. Alltid bra med lite sysselsättning.
Måndagslistan idag blir lite sjukdomsinspirerad. Sjukt segt att vara hemma och inte få prata men jag håller tummarna för att rösten är tillbaka imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Men lillasyster då! Hoppas du kryar på dig snart! Vill du maila med mig igår så är det bara o skriva på, jag har den uppe på jobbet:)

Stor kram!

2011-10-24 @ 22:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0