Måndagslistan 17/10-11


  • Syrrans kille nu har flyttat till stockholm och att någon nu bor i min lägenhet efter att den har stått tom ett tag, känns skönt!
  • Gårdagen bjöd på en trevlig lunch på söder med C´s pappa, sambo och hennes dotter Maria.
  • Jag alltid får ett glatt bemötande av barnen när jag kommer till jobbet.
  • Jag och C blev bjudna på god middag hemma hos mamma och pappa idag :)
  • Jag trivs så bra med mitt liv och jobb!
Idag är det måndag och jag höll nästan på att glömma bort den obligatoriska måndagslistan men här kommer den alltså. Ska ta och läsa igenom lite blogginlägg men sedan mysa ner mig i soffan. Blir dock en tidig kväll då jag öppnar förskolan imorgon = 6.30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0