Godmorgon onsdag!

Godmorgon på er! Sovit gott?
Det har jag. Valde dock att kliva upp när jag vaknade till vid nio-snåret. De andra dagarna har jag vaknat och sen lyckats somna om igen och sovit alldeles för länge. Nog att jag är sjuk men uppenbarligen fungerar det inte med sömn heller för rösten har ännu inte kommit tillbaka...blir tokig snart. Jag som trodde att det skulle gå över på någon dag bara. Lutar åt att jag blir hemma hela veckan lång, suck... :(

Vi har massor att göra den här veckan på jobbet + att en kollega är ledig från och med idag och jag känner mig så hjälplös när jag sitter hemma samtidigt som jag såklart förstår att jag inte kan jobba utan röst. Hostmedicinen gör mig även lite illmående och trött också så det skulle inte fungera heller.

Ska försöka få ihop ett omdömesbrev om en praoelev vi har på förskolan nu, det kanske jag kan bidra med iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0