T I S D A G

Sitter i soffan och kollar Desperate Housewifes, vad gör ni?
Börjar längta som tusan efter lite julledigt nu, kroppen skriker efter vila.
Har ni börjat köpa julklappar än? Jag har köpt några stycken och det känns väldigt skönt att vara klar med några.
Jag tycker att det är väldigt roligt att köpa julklappar och spenderar gärna lite extra för att göra folk runt omkring mig glada, utan att det går överstyr dock. Julen handlar ju mest om att umgås med nära och kära.

Syrran fixade i alla fall en super grej till mig i helgen som var. Jag har letat så länge efter ett par sådana här skor och äntligen är de mina! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Sjukt snygga är de!! Vill ha själv... Men jag har ju ett par som är så lika...

2011-11-29 @ 22:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0