Möhippa för bästa Tina

Har inte blivit så mycket uppdateringen dagarna som gått och detta av anledningen att en viss Tina läser min blogg som vi hade möhippa för igår. Mycket hemlighetsmakeri då och jag skulle egentligen åka till Dalarna, iaf trodde Tina det men igår stod vi 8 tjejer på hennes kontor utklädda med masker som var ett foto av hennes ansikte.

Hela dagen och kvällen hade vi så sjukt roligt. Riktigt allt kan jag inte skriva ut här ännu innan bröllopet ifall fel ögon skulle se det ;) hehe

Vi hade iaf grymt roligt att jag är så glad att jag fick dela den här dagen med dig vännen. Älskar dig! ♥

Lyckliga bruden :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Snacka om att jag blev grundlurad! En av de bästa dagarna i mitt liv! Puss älskade du!!

2011-05-22 @ 19:12:48
Postat av: Karin

Fin bild! Tips till nästa möhippa: http://worldoffredrik.blogspot.com/2011/05/strippor-i-all-ara-jag-sager-bara.html



:-D

2011-05-24 @ 19:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0