Måndagslistan 30/5-11


  • En 5-dagars semester närmar sig från och med torsdag :)
  • Semestern går till Nordingrå, älskade norrland!
  • Jag då spendera flera dagar med familj och släkt.
  • Att jag hade en bra helg trots en envis förkylning.
  • Barnen på jobbet är så härliga och ger en massor av energi trots en dålig nattsömn.
Härligt egentligen med måndagslistan. Ibland kan jag ha lite svårt att komma på saker att skriva men några saker blir det varje gång i alla fall. Nu sitter jag här med näsdukarna framför mig och ska snart sätta igång och läsa dagens ranson av bloggar. Har bakat bullar också förresten som jag ska ta med till landet. Åh vad skönt det ska bli att få komma iväg lite, och bäst av allt är att min söta C följer med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0