Braid

Den häftiga flätan syrran gjorde på mig i påskas. Gud vad skönt att få ha någon som kunde fixa ens hår varje dag. På mitt jobb är det skönt att ha håret uppsatt men det blir ju så tråkigt med vanlig hästsvans jämt. Den dagen du flyttar till Stockholm sis så får jag springa över till dig och fixa mig,haha.

 

Idag ska jag och C åka och shoppa lite tänkte vi. Jag fick ett presentkort av honom och även ett till av mammas och pappas kompisar när jag hade mitt 25-års kalas. Ska försöka hitta några fina sommartoppar, både till jobb och vardag. Eventuellt blir det ett annat inköp också men det beror på, vi får se...


Kommentarer
Postat av: a n n a

Får helt enkelt flytta upp då, du kan ju inte gå runt o se ut hur som helst i håret ;)



Jag köpte ett par ray-bans idag:) Vad hittade du?

2011-05-14 @ 18:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0