Fransar


Den här väskan från Lindex tycker jag om. Skulle vilja ha en axelbandsväska nu till våren/sommaren. Ska nog gå och kika om den finns i butik och om den då är lika fin i verkligenheten som på bild. Brukar ju inte alltid stämma det där.

Har precis kommit hem, slängt in de första maskinerna i tvättstugan och nu satt mig ner i soffan. Fick så ont i svanken på vägen hem. Att bära barn (ibland behöver man det fast man inte borde) en tung matkasse + tvättpåse med massa kläder gjorde nog sitt idag. Tur är det att det brukar gå över efter ett tag, hoppas på det.

(Vill bara tillägga att detta är tredje gången jag får skriva om detta inlägg pga av min egen klumpighet och sedan datorn som bestämde sig för att krascha precis när jag skrivit klart det andra gången)

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Så roligt att höra!! Vad glad jag blir :D Kram

2011-03-14 @ 18:58:45
URL: http://madeleines.se
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

väskan var supersnygg!

2011-03-14 @ 20:02:24
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0