Förkyld



Bilden får förklara den dåliga uppdateringen under veckan. Kanske inte riktigt går att skylla på eftersom jag köpte detta idag men har varit så himla trött efter jobbet denna veckan. Igår hade jag känningar i halsen och nu idag gör det ont och jag har legat hela natten och hostat. Blev en storhandling på apoteket, Bisolvon har jag inte testat förut men tänkte prova. Tror dock inte så mycket på sånt där, men nässpray och alvedon är alltid bra!

Ja, annars då? Jo veckorna rullar på. Jobbet är skoj och nu äntligen har vi ställt om till sommartid också. Detta innebär ljusare kvällar och kanske att man då kan gå på promenad efter middagen, mysigt låter det iaf. Skönt att vi går mot ljusare tider. Snön är nästan bortsmält och på jobbet jobbar vi med att skotta bort att snöhögar så att de ska smälta snabbare. Nu vill vi ha ordentlig vår så gården kan bli lite roligare för barnen.

Ikväll blir det examensmiddag hos mamma och pappa och syrran (som också tagit examen fast tidigare än mig) är också med såklart. Var där tidigare idag på våffellunch och fick då en kokbok av deras kompis Tullan, tack igen :)

Ska sluta nu innan det blir alldeles för långt det här...ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0