1 m a r s 2 0 1 1

Hej på er!
Tisdagkväll och första mars, nu kommer snart våren :) I Hope.
Sitter och tittar på mannen som talar med hundar (Cesar Milian) och dricker chaite. Tycker programmet är väldigt intressant även om jag själv inte har hund. Roligt att se att man oftast kan ändra hundarnas beteende så att de inte behöver avlivas, det skulle behövas fler Cesars :D

Jobbar min femte vecka nu och det rullar på som vanligt. Trivs super och längtar ofta till jobbet. Sen ska jag inte sticka under stolen med att det är otroligt skönt att kunna komma hem och slappa och inte ha massa plugg att göra, bästa!

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Hej!



Jag har mailat dig då du blev en av de två vinnarna av ett Libero kit här om dagen. Missat det raring? ;)

2011-03-03 @ 19:05:27
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Har precis mailat igen! Kika :)

2011-03-03 @ 19:42:08
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0