Nordingrå

Imorgon bär det av till landet. Ska bli så fruktansvärt skönt att få komma bort och ha en liten minisemester tillsammans med pojkvännen, familj och släkt. C har inte träffat den sidan av släkten än heller så det blir spännande! =) Det kommer bli en helg med massa fixande på huset, båthuset och tomten. Sommarstädning på G alltså!

Synd bara att den envisa förkylningen inte vill släppa och att jag blev tvungen att tacka nej till Vickans födelsefirande idag. Vi tar igen det en annan dag vännen!

Blir väl inte så mycket uppdatering i helgen skulle jag tro men då får ni istället en uppdatering när jag kommer hem på måndagkväll/tisdag kväll.
Kram på er alla och ha det så bra i helgen!

Mysigt på valborg, nu ska vi ha en liten mini-semester du och jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0