Midsommar 2011

Vi firade midsommar på Kvarnön som ligger i Stockholms skärgård. Vi fick skjuts ut dit av C´s pappas kompis med fru. Hela helgen njöt vi av god mat och mestadels vackert väder. Var underbart förutom rädslan att få en massa fästingar på sig (jag tog bort två stycken som kröp på mig) men jag har inte fått någon som har fastnat tror jag. Ska dubbelkolla igen ikväll :)

Nu till lite bilder från helgen:

C och jag på väg ut mot ön

När vi kom fram väntade en väldigt god lunch på oss...men först pina colada på bryggan ;)

Såhär spenderade vi resten av dagen/kvällen

Till kvällen dukade vi på bryggan och njöt av...

... paella. Världsgott var det!

På kvällarna myste vi framför brasan, åt massa gott och njöt av värmen och god dricka.

Jag och C tog en promenad till gästhamnen för att spana på snygga segelbåtar :)

Ja, nu får det nog räcka. Lite grann får ni se men resten håller jag för mig själv ;)

Kommentarer
Postat av: Syster

Sicken jäkla midsommar då! Såg huuur härligt som helst ju! Den där paellan såg fullkomligt magisk ut:)

2011-06-27 @ 22:07:05
Postat av: Syster

Sicken jäkla midsommar då! Såg huuur härligt som helst ju! Den där paellan såg fullkomligt magisk ut:)

2011-06-27 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0