Städning

Vilken lördagskväll det blev,haha. Jag och C började städa garderoberna vid halv nio, rensade ut en massa (skit) och slängde i grovsoprummet. Idag fortsatte vi städandet och jag bakade lite bröd också. Nu är det utrensat och dammtorkat men lite dammsugning skulle nog behövas också. Det får dock vänta.

Nu snart ska vi åka en sväng till Farsta C för att köpa lite smått och gott. Jag ska kika på en bikini också till Gotland senare i sommar. Ikväll blir det god kyckling i sås med färsk pasta och sen förhoppningsvis någon bra film efter det.

Kommentarer
Postat av: Mamma Stina

Hej, ja visst är den. :)

På H&M shop - jag älskar den!



Har du haft en bra söndag?

2011-07-03 @ 23:20:47
URL: http://minbebis.com/blogg/stina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0