Måndagslistan 11/7-11


  • det är sista arbetsveckan innan semestern.
  • det fortfarande verkar finnas lite ork kvar även om det inte känns så.
  • det inte regnar så att vi kan vara ute på jobbet, sämre lokaler nu på en annan förskola som jag är på (sommaröppet).
  • jag och älsklingen drar till Gotland nästa vecka med min familj + släkt :)
Slutade tidigt idag från jobbet. Vi har nu stängt vår förskola och är på en annan. Lite rörigt med nya barn och personal men det har gått okej. Känns som att jag redan gått på semester men än är det några dagar kvar.
Ikväll ska ni få se vilken underbart god middag jag och C gjorde i fredags.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-19 @ 18:43:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0