G O T L A N D

Förr förra helgen åkte jag, C, mamma och pappa till Gotland. Där har en i min släkt hus och till en början var vi "ensamma" med dem men redan på onsdagen började resten av släkten på mammas sida trilla in. Totalt blev vi 18 personer och då var det ändå 6 stycken som inte kunde komma. Kul hade vi i alla fall och här kommer ett litet bildregn från veckan:

En kväll var vi i Närsakar och såg "Mina Killar", ett acapella band som en bekant till familjen är med i. De var riktigt bra!

Vi var ute på cykelturer, här är mamma, C, Murre (Muriel) och pappa.

På Fårö där det var så himla fint och där det finns massor av...

...raukar! Jakob, Christoffer och Martin i bakgrunden.

Ligretto är ett kortspel som alltid finns framme på våra släktträffar :) Viktor, Karin, Marit och Martin spelar.

Vi prövade även på fotbollsgolf. Det var riktigt roligt men lite svårt ibland!

Vi besökte även min kusin Carl-Filip med familj som också har hus på Gotland.

Vi hade en helt underbar vecka på Gotland och jag skulle inte alls misstycka om att åka dit nästa år igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0