Skönheten

Denna tv blev det. Så jävla fin enligt mig, snygg design och inte alls tjock och otymplig som den jag hade innan. Blev en 40 tummare och det skiljer sig ju inte jättemycket från en 42:a. Blir super och bilden och ljudet är sketabra :) Köpte den på expert ute i Länna.

 

Tyvärr har jag fortfarande problem med skadedjur hemma hos mig och får återigen ringa anticimex. Detta gör ju att jag inte vill vara hemma så mycket men jag får väl åka dit och se på tv :) haha och sen åka till C och laga mat. Åh jag är så nöjd med mitt köp!


Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för igår tjejen, så kul!



Vad kul, det är precis likadan tv som vi har:) den är jättebra!



Kraaaam

2011-01-05 @ 17:41:02
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

kul med ny tv mindre kul med skadedjur :s

du kommenterade inne hos mig ang en kycklinggryta i dec, nu är det så här att jag verkligen har LETAT efter receptet men jag hittar det inte -så till min besvikelse måste jag säga att jag tyvärr inte kan ge dig receptet. Tror dock det var från icas billiga veckan så googla på det och kyckling, mandelflarn, curry och äpple så kanske du får upp nått :)

2011-01-08 @ 14:47:44
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0