Önskar fler timmar på helgen

Hej!
Idag är sista dagen på helgen och jag och älskling ska in till stan för lite shopping (mest åt honom tror jag) och efter det blir det lite städning, en god middag och Solsidan =) Igår var vi ute på mikrovågsugnjakt och hittade en snygging i Sickla som vi slog till på. C´s gamla sprakade och blixtrade så vi tyckte att den hade gjort sina år helt enkelt.

Det är så mycket jag vill göra, önskar att helgen varade längre. Vill åka till Ikea och köpa lite smågrejer men det hinns liksom inte med att göra allt man vill. Jag är ju fortsatt ledig men C har både praktik, skola och jobb på veckorna. Man får helt enkelt ta vara på tiden under helgen tillsammans och hitta på saker och det har vi varit bra på denna helg tycker jag!

Den här mikron från OBH Nordica blev det. 899:- från Onoff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0