Nyårskrönika i frågeform

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hmm, inte vad jag vet.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga från förra året!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja min bästa vän fick en liten dotter i augusti
4. Dog någon som stod dig nära? Nej som tur är
5. Vilka länder besökte du? Inga tyvärr...måste bli ändring på det.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Mer resor
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
14/8 när Leia föddes och jag blev gudmor.
8. Vad var din största framgång 2010? Närmade mig slutet på min utbildning.
9. Största misstaget?
Kan inte komma på något särskilt men samtidigt ska man inte älta sina misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Magsjuka i våras men annars frisk och skadefri
11. Bästa köpet?
Tygskor och en skön tröja
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, min pojkvän, söta gudbarnet och mina vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Oskar Linnros-Från och med du och Indestructible-Robyn
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Har väl varit lite upp och ner, lite jobbigt ibland men det positiva har övervägt iaf :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spontana resor eller annat med vänner och pojkvän.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig mindre för framtiden...
18. Hur tillbringar du julen? I Dalarna med släkt och familj.
19. Blev du kär i år? Kärleken höll i sig och nu känner jag mig kärare än någonsin.
20. Favoritprogram på TV? Grey´s Anatomy
21. Bästa boken du läste i år? Oj vad svårt men Trasig med Shy Keenan var väldigt bra.
22. Största musikaliska upptäckten? Började tycka om Lars Winnerbäck
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Saker till lägenheten
25. Något du önskade dig men inte fick?
Inget specifikt som jag kan komma på nu.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Middag hemma hos mamma och pappa.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Väljer att inte tänka så men det finns det säkert.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Mer blusar men annars som vanligt med jeans och någon top till.
29. Vad fick dig att må bra? C, min familj och mina vänner.

Nyårskrönika på ett frågesätt fick det bli i år. Vi hörs vidare någon annan dag för idag blir det slappardag framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0