nerver

Iris - Goo Goo Dolls


Hej på er!
Just kommit hem från uppsatsopponeringen. Det gick bra, tror jag. Examinatorn sa inget ur en kritisk aspekt till mig utan verkade tycka arbetet var intressant. Ändå blir jag nojig och kan inte riktigt ta till mig det än och detta för att det i nästa vecka skickas ut ett mail där en eventuell komplettering beskrivs eller så får man betyget då. Examinatorn ska tydligen ge min handledare chans att säga till om något och så skulle de ha någon form av möte. En veckas väntan känns skitjobbigt rent ut sagt men ska försöka slå bort det ur tanken ett tag.

Sitter nu och lyssnar på låten ovan för att lugna nerverna lite....snälla håll tummarna för mig nu uppsatsen går igenom på en gång! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0