Got to get away

Godmorgon soliga söndag! Vad härligt att få vakna upp till solsken, händer inte så ofta nuförtiden tycker jag. Imorgon är det måndag och C ska tillbaka till skola och praktik. Jag kommer vara hemma och läsa uppsatser då jag har opponering på torsdag, spännande. Sedan har jag två veckors ledighet igen innan jag börjar jobba heltid och jag börjar få lite panik över vad jag ska göra de veckorna. Blir ju så rastlös...

 

Hade ju varit rätt så nice att dra till Thailand men det kan man ju glömma,haha. Känner iaf att jag/vi behöver komma bort från Sverige och alla måsten. Vara på semester och inte behöva tänka på annat. Åh så skönt! Men back to reality som man säger. Idag ska jag umgås med bästa vännen och min guddotter och det är ju inte fy skam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0