42 eller 46, det är frågan...

Bild: Elgiganten


Gissa vad jag ska göra alldeles strax? Jo, ut och köpa tv. Pappa kommer och hämtar mig klockan tio så ska vi åka ut till Elgiganten m.fl. Jag hade som mål med att få en viss summa i lön när jag sökte jobb och denna nivå nådde jag och tänkte då unna mig en Iphone men tv känns viktigare. Har en skruttig gammal tv hemma så nu är det dags för en ny.

Tänker mig en 42 eller 46 tum men hörde av syrrans pojkvän att bilden blir sämre desto högre tum man köper över 42. Får se vad det finns ute i butikerna men det jag vet är att det ska vara en led-tv och att den ska ha 100 hz.

Wish me luck!

Vad har ni för märke och storlek på er tv och är ni nöjda med det?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0