Måndagslista

Hej på er allihopa! Här kommer måndagslistan som jag hittade här som även jag tänkte börja med. Här kommer min lilla lista. Idag måndag är jag glad och tacksam för:

  • Att det är alla hjärtans dag, kärlek till er ♥
  • Att jag har världens finaste pojkvän som snart kommer hem från jobbet och myser med mig.
  • Att jag trivs så bra på mitt nya jobb.
  • Att mina nya gummistövlar var så fina :)
  • Att ni få läsare ändå klickar er in här varje dag trots dålig uppdatering, kramar till er!
Det här med måndagslistan hittade jag alltså inne hos Jenny och den går ut på att fokusera på det positiva som händer och som man har. Alltid bra och jag tänkte försöka göra den här några måndagar framöver så får vi se om det är något för mig. Börja ni också vettja ;) Och gör ni det så skicka gärna länken i en kommentar så går jag in och kikar eller för er utan blogg får gärna skriva en kommentar om vad ni är glada för.


Kommentarer
Postat av: a n n a

Puss pårej älskade syster!!

2011-02-14 @ 19:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0