Back on track

Bild från arkivet


Hej på er! Jag har tagit mig ur dvalan och magsjukan och är snart helt återställd, lite seg bara. Älskling är så snäll och har tagit hand om mig hela helgen, lagat mat, städat och servat mig med allt möjligt. Igår sov jag rätt mycket och det hjälpte nog en del. Back on track är jag nu och imorgon blir det jobb igen :)

 

Tycker verkligen om jobbet hittills, har ju börjat på en förskoleavdelning med åldrarna 1-5 men vi har flest småbarn. Förra veckan var dock många sjuka så jag har inte träffat alla barn än men än så länge verkar det iaf gå bra med dem jag har träffat. Har redan fått natta dem och dem kommer och kramas och verkar inte bry sig om att jag är ny. Vissa av barnen har dock träffat mig innan då jag sommarjobbade där i somras.

 

Ska bli skoj att återkomma till jobbet imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0