In med något nytt

Hej på er!
Inte bloggat på några dagar nu men nu fick jag lite inspiration eller rättare sagt ork. Tisdag och onsdag var två tuffa dagar då jag kände av yrsel på jobbet. En eller flera faktorer kanske har spelat in men hur som helst fick jag i tisdags lägga mig ner på mattan med benen högt för att inte svimma. Vi har en inskolning nu och det är väldigt tufft för den lilla tjejen och mer stressande för oss. Detta gjorde mig nog stressad i onsdags och detta fick då antagligen mitt blodtryck att gå ner igen och återigen blev jag svimfärdig. Självklart är det säkert flera faktorer som spelar in men läkaren (som jag var hos i tisdags) sa att stress kan definitivt påverka blodtrycket.
Han trodde att jag antagligen kanske har svajande blodtryck men detta är något jag ska undersöka efter nyår med en 24-timmars blodtrycksmätning.

Idag har jag mått mycket bättre i alla fall så det var skönt. Jag känner att jag skulle vilja ha lite förändring här på bloggen. Ny header, större bilder osv. Nu är jag dock inte något datasnille så finns det någon vänlig själ som skulle vilja hjälpa mig med detta? Anna?


Bild från Miss Li konserten i somras.

Nu blir bilderna såhär små men jag skulle som sagt vilja ha de större. Kanske dags att börja rota lite i stilmallen...

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst kan jag kolla på det om jag bara kan minnas hur:) O du vi kan väl höras på tel i helgen kanske så får jag höra hur du mår! Puss

2011-12-08 @ 21:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0