Husdjur eller inte?

Gammal bild på mig och liten kaninbebis

Jag ska vara ärlig. Jag är nog ingen husdjusmänniska. Nu när vi varken har katt eller kanin (C hade katt, jag kanin) så känns det väldigt skönt. Mest av allt för hårets skull faktiskt. Man MÅSTE inte rolla kläder gång på gång och dammsuga hela tiden. Men igårkväll när jag satt i soffan och tittade igenom massa gamla bilder på datorn så fick jag sådan myskänsla när jag såg den här bilden.

 

Trust me, det kommer inte bli något husdjur än på (väldigt) länge. Men kanske att jag/vi nångång kan tänka oss ett djur hemma igen. Vi får väl se!

Hur är ni? Gillar ni husdjur eller inte och har ni några?


Kommentarer
Postat av: Fatma - JULKALENDER

Dagens lucka innehåller en utlottning av en valfri voodoodocka! :)

2011-12-11 @ 12:18:50
URL: http://fatmas.se
Postat av: En blogg om Kevin

För mig räcker det att mata alla dammråttorna. de är tillräkligt krävande för mig =P

2011-12-21 @ 10:09:38
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0