Måndagslistan 29/8-11


  • Jag hade en skön och lugn helg!
  • Lönen kom i fredags och jag köpte en rolig sak i helgen ;)
  • Hösten ger lite hintar om att den är på väg, jo jag tycker faktiskt om hösten.
  • Jag ska få ha ytterligare en inskolning imorgon med en 1-årig flicka :)
  • Jag har en underbar familj & pojkvän.
Som ni kanske har märkt så har det ekat ganska tomt här på bloggen. Närmare bestämt sen en vecka tillbaka. Trodde att jag skulle få ett ryck i helgen men orken inföll aldrig till att lägga in bilder från telefonen. Och bättre lär det inte bli tis/ons för då blir det sena dagar för mig. Imorgon ska jag t.ex. vara på jobbet från 6.30 - 20.30. Först jobb och sedan föreläsning och jag hinner knappt hem emellan. Blir tufft!

Nej, kanske att jag kan lägga in lite bilder och så på torsdag men det återstår att se, det är ju trots allt frivilligt att blogga, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0