Måndagslistan 22/8-11


  • Jag har haft mina första invänjningar på förskolan idag och det gick bra!
  • Vi fick det ordentligt städat i helgen, både hos mig och hos C.
  • Ha sådana fina vänner runt omkring mig...idag hade jag en träff med söta Vickan :)
  • Ni kikar in här lite tätt som tätt.
  • Jag själv bestämmer hur lång måndagslistan ska vara och att det nu är okej att sluta skriva en till punkt!
Har som sagt haft mina första invänjningar på förskolan idag. Två tjejer 2 1/2 år och 3 år gamla som det gick bra för. Nu är alltså första dagen avklarad och det återstår nu två till där föräldrarna ska vara med hela dagen. Åh vad jag älskar mitt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0