sjuker

Godmorgon eller förmiddag kanske man ska säga. Igår på jobbet kände jag mig jättehängig redan från morgonen och när vi var ute på gården mådde jag illa och kände mig lite yr. Vid halv elva insåg jag att jag aldrig skulle orka med dagen och när jag gick in var jag alldeles skakis i kroppen. Ringde chefen och vi fick då ställa in föräldramötet som vi skulle haft på eftermiddagen/kvällen. Känns så tråkigt att gå hem från jobbet och jag är inte den som springer hem men det gick bara inte. Sov större delen av dagen igår och stannar hemma idag också. Känner mig iaf mycket bättre så imorgon blir det jobb igen.

Missar påsklunch och äggmålning med barnen och det känns faktiskt ganska surt men det kommer ju fler gånger...
Måndagslistan uteblev alltså av en anledning och så får det bli denna gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0