Popcorn



Hej på er! Sitter här och käkar popcorn. Blev väldigt hungrig och C gick precis ut och sprang så det blir en sen middag idag men vad gör väl det när det är lördag?! :) Himla gott med popcorn iaf, varför gör jag inte det oftare?

Idag har vi varit en sväng till Nacka forum. Köpte inget speciellt förutom en sak men det var roligt att komma iväg bara. Imorgon står en träff med Camilla o Leia på schemat (hoppas jag iaf) och så tvätt sen på eftermiddagen/kvällen. Har ju varit lite smått förkyld och hostig i veckan så jag har hållt mig borta från Leia skruttan. Men nu börjar saknaden bli för stor så jag hoppas att vi kan ses en stund imorgon (jag mår mycket bättre såklart).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0