Folk som får en att må bra

Mitt i all denna pluggångest som nu finns inom mig finns det ju vissa saker som ändå får mig att le. Dessa saker är mina vänner, pojkvän och lilla sötnosen Leia. Att umgås med vänner är nog den bästa medicinen när man är stressad, de får en att varva ner helt enkelt. Detta är precis vad jag har tänkt att göra ikväll. Det blir middag med Tina och Vickan inne i stan.

Dagen till ära har även spenderats med underbaringen Leia och Leias mamma, min bästa vän Camilla...varvat med lite plugg. En riktigt lyckad dag och kväll blir det alltså ♥


That´s what friends are for- Stevie Wonder

Kommentarer
Postat av: a n n a

din syster då? är inte hon ganska bra också? ;)

2010-09-22 @ 20:16:46
Postat av: L i n n e a s b l o g g

sv: tusen tack! kram!

2010-09-22 @ 21:03:55
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Självklart Anna!

2010-09-23 @ 12:26:04
URL: http://elinmix.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack för en supermysig middag gumman:) Kram

2010-09-24 @ 09:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0