Samboliv?

Utanför fönstret för någon dag sedan

 

Godmorgon! Sitter här vid datorn, har ätit frukost och läst lite bloggar nu. Måndag och tisdag bjöd på en massa pluggande men nu är jag strax färdig. Känns skönt! Idag ska jag bara göra det sista och sen ska jag träffa Camilla och bebis Leia. Vi ska iväg och shoppa lite om Camillas mammapengar har kommit.

Såg ett blogginlägg förut som handlade om julen och det fick min hjärna att börja längta lite men jag ska försöka hålla mig ifrån allt som har med julen till den 1 December. Då ska det laddas med julmusik, adventsmys hos Camilla med pepparkaksbak, julgardiner, julstakar och massa annat.

Som ni (iaf ni som känner mig) vet så brukar jag mest vara hos C och nu kommer jag även eventuellt bo här permanent i två veckor då en student till min morbror ska komma och praktisera här i Stockholm. Hon hade svårt med boende de två första veckorna och då erbjöd jag att hon kan få hyra min lägenhet så vi får se nu om hon nappar på det. Hon skickade iaf ett mail igår och frågade om det.
Då får jag och C pröva på sambolivet på riktigt ett litet tag iaf :)

Nej, dags att sätta igång plugget igen!

Kommentarer
Postat av: a n n a

nämen då blev det ju som du tänkte, om än lite kortare än vad tänkt från början :)

2010-10-27 @ 17:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0