Också lite regn

Vilket j*vla väder det var idag då! Fy tusan för att vara ute på praktiken idag men jag har en känsla av att vi inte kommer vara inne iallafall. Man blir ju deppig bara av att titta ut...tänk om man skulle kunna få stanna i sängen och kolla på film hela dagen istället.

Nu, slut med gnället. Jag har nämligen en sak att se framemot på eftermiddagen. Nämligen en träff med bästa vännen och hennes lilla Leia. Måste kramas massor med bebis idag för imorgon åker jag till Göteborg och då kan vi inte ses på hela helgen. Lillpluttan blir hela två månader idag ♥

Nu ska jag packa ihop mina saker och bege mig ut i det härliga vädret *ironi*
Vi hörs hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0