Mitt nya jobb!

Goa drinkar i Göteborg


Ikväll blir det dock inga drinkar utan C´s födelsedag firas med god middag och mys hemma istället. Imorse gjorde jag en stor frukost med scones, crunch, kaffe, juice osv. Mycket uppskattat! Till middag blir det fläskfilé i senapssås med champinjoner och gräslök med ris och sallad till det. C ville inte ha någon efterrätt men blir han sugen iaf så finns det ju fortfarande snickersglass hemma ;)

 

Jag var tidigare iväg på ett möte med min nya chef. Har nämligen fått jobb på en förskola nu och jag börjar den 31 Januari när skolan har tagit slut. Kommer vara ledig ett tag innan också. Måste passa på innan man börjar jobba heltid igen. Efter 3 & 1/2 års plugg ska det faktiskt bli riktigt skoj att börja jobba igen :)

 

Förskolan jag kommer jobba på är en kommunal förskola med två avdelningar. Jag jobbade även där i somras och min bästa kompis som nu är mammaledig har också en tjänst där så efter sommaren kanske vi blir kollegor, vilket bara är positivt från vårt håll! Vi har lika värderingar och kan skilja på att vara vänner och kollegor.

Ska bli så roligt och vad skönt det känns att redan ha jobbet färdigt trots tre månader kvar i skolan! =)


Kommentarer
Postat av: a n n a

Hurra hurra hurra!!!

Grattis till jobbet :)

2010-10-28 @ 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0