Fetaost

Hej på er!
Hemkommen efter en trevlig helg i Göteborg tillsammans med syrran och hennes pojkvän. Igår kom mamma och pappa och hämtade mig då de varit i Vänersborg över helgen (8 mil från Gbg). I fredags när jag kom dit åkte vi hem till deras lägenhet och lagade middag och tog det lugnt.
Lördagen spenderades på stan och det blev allt lite shopping trots en sinande kassa,haha. Åkte hem och åt middag och åkte sedan in till stan igen för några drinkar. Den första på Tranquilo och den andra på Hello Monkey, trevliga ställen!

Nu sitter jag och äter fetaost och paprika i väntan på att min lasagne i ugnen ska bli klar. Dock inte hemmagjord, men måste absolut testa och göra det...aldrig provat av någon konstig anledning.
Blev en sen middag för efter praktiken, som är nu i veckan igen, åkte jag hem till Camilla och myste lite med Leia medan Camilla sprang upp och ner till tvättstugan. Finns det något mysigare än att mata en bebis med nappflaska?! Var så gosigt ♥

Idag har förresten en kompis åkt in till förlossning så heja Anna!

Godaste fetaosten

Kommentarer
Postat av: Jossan :)

Lasagne är superlätt att göra själv och smakar mkt bättre hemmagjord :) googla så får du upp ett enkelt recept!



Laddad inför onsdag?:/

kraam

2010-10-18 @ 20:23:18
URL: http://notjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0