Veckans planering

Godmorgon, blev helt chockad när jag såg var klockan var imorse. Jag vaknade tio i elva...hur trött är man då? Jag gick ändå och la mig klockan tolv typ. Såg Beck- Flickan i jordkällaren med C igårkväll, gillar de filmerna och favoriten är ju såklart Gunvald.

Känner att jag behöver lite struktur i mitt liv de kommande veckorna när jag ska skriva uppsats så nu tänkte jag börja med veckans planering (som även mina söta studievänner Josefin och Angelica gör). Detta kanske inte blir ett roligt inlägg men det är mer för min egen skull.

Veckans planering:
Måndag:
  • Skriva på och lämna in anställningsavtal
  • Åka till jobbet en snabbis
  • Titta efter litteratur till uppsatsen
Tisdag
  • Plugga
  • Handledningsträff 13-15
Onsdag
  • Litteratursökning i skolan 10-12
  • Skriva på uppsatsen
Torsdag
  • Plugga
Fredag
  • Plugga

Kommentarer
Postat av: Jossan :)

Glöm inte föreläsningen imorgon för sjutton gubbar!!!:)

2010-11-01 @ 16:49:56
URL: http://notjustme.blogg.se/
Postat av: Jacobmona

Perfect site, i like it!

2011-03-27 @ 15:34:30
URL: http://jacobmona.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0