Min bästa vän


Camilla och jag 2004

Camilla är som ni kanske förstått min bästa vän och vi lärde känna varandra när vi började 6:an men gick faktiskt på samma dagis redan när vi var små. I 8:an på högstadiet umgicks vi varje dag och började göra allt tillsammans. Camilla var då en tjej som sa precis vad hon tyckte, gillade högklackade skor och att sminka sig.

2003

När vi gick i gymnasiet sparade vi alla pengar vi fick genom extra jobb och åkte utomlands (Bulgarien och Mallorca) några somrar i rad. Vi levde livet med att gå ut och festa varje kväll och dagarna ägnades åt bad, sol och shopping. Vi hade the time of our lifes kan man säga!

Bulgarien 2004

Vi har gått igenom mycket tillsammans hon och jag och jag är så glad över att ha henne i mitt liv. Allt det svåra blev lite lättare och tillsammans har vi klarat av det!

Glada tjejer på väg till Bulgarien (för sista gången) 2007

Nu lever vi ett helt annat liv än när vi blev bästa vänner för 10 år sedan. Hon har en liten dotter på 3 månader, Leia, som jag är gudmor till. Vi har både stabila förhållanden och det som är så roligt är att trots alla förändringar man gör i livet, står vi fortfarande här idag som bästa vänner. I augusti nästa år blir vi även kollegor då förskolan jag börjar jobba på även är Camillas arbetsplats. Så nu mammaledigheten är färdig står vi tillsammans och kämpar med allt på jobbet, det ser jag framemot.

Sommaren 2009

Finns så mycket att berätta om vad vi gjort och mycket att säga om Camillas och min vänskap men då skulle jag behöva trycka en bok.

Till sist kan jag bara säga att jag är lycklig som får ha en så fin vän som du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0