Let it snow

(Bild lånad från Google)


Vilket vinterväder det är idag! Varje gång vi har gått ut till tvätten så har fotspåren varit borta. Mysigt med snö tycker jag men då får det också fortsätta vara minusgrader för annars blir det ju bara slask och det är något som Elin (och ingen heller antagligen) gillar.

Haft en så mysig dag idag. Älskling följde med mig till vårdcentralen där de la om mitt sår igen och imorgon har jag en tid igen för det, eftersom det även kom ut lite vätska idag. Efter såromläggningen shoppade C lite på H&M och efter det gjorde jag scones hemma till lunch. Sedan blev det plugg varvat med tvätt men nu är den färdig och plugget får vila ett tag det med. Har iaf fått en del gjort idag!

Till middag blir det ugnstekt falukorv med potatismos men innan detta ska tillagas blir det bloggläsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0