About me

Jag tänkte köra en variant av det som jag har sett många bloggare gör just nu. Det är meningen att man ska berätta en sanning om sig själv varje dag, t.ex. mina syskon, mina drömmar osv. Jag kommer dock inte skriva om något varje dag (om jag inte har lust såklart) utan det kommer lite i omgångar. Jag börjar iaf med en presentation av mig själv:


Jag år 1987

Jag föddes på Södersjukhuset i Stockholm den 28:e april 1986. Som liten var jag snäll men kunde vara otroligt envis. Ville inte pussas och kramas med min syster vilket ledde till att hon började luras att det skulle komma monster om jag inte gjorde det. Jag gick ju självklart på detta!
I lågstadiet och mellanstadiet var jag duktig i skolan och började vid 8-års ålder spela tennis. Detta höll jag på med de kommande åtta åren, men slutade för att jag tröttnade på träningarna.

Högstadiet är för alla tonåringar en stor prövning men jag hittade fina vänner och däribland min idag bästa vän Camilla som nu har gett mig äran att bli hennes dotters gudmor.
Under gymnasietiden jobbade jag extra som barnflicka och på Mc Donalds. Jag och Camilla sparade alla pengar och drog till Bulgarien tre somrar och Magaluf en sommar, party var det som gällde då!

Allt som allt ser jag mig som en glad och omtänksam tjej men som självklart även har dåliga dagar som alla andra. Jag försöker leva livet och försöker göra allt för att mina nära och kära ska må bra. Är tillsammans med min underbara pojkvän sen snart 2 år tillbaka och jag kunde inte vara lyckligare över det!

Nu är jag snart färdigutbildad förskollärare och har ett jobb som väntar på mig den 31:a januari 2011. Ska bli spännande! Jag hoppas att framtiden har mycket att erbjuda :)

Jag år 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0